Тема: Усне та письмове додавання і віднімання
двоцифрових і трицифрових чисел.
Мета: Закріплювати прийоми усного та письмового
додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Виробляти культуру математичних записів. Розвивати логічне мислення,
пам’ять, творчу активність учнів. Виховувати
доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики.
Обладнання: Комп’ютер, презентація
Хід
уроку
I. Організація учнів до уроку.
Привітання.
Як квіти тягнуться до сонця, так і людина тягнеться до знань.
Тому девізом нашого уроку будуть такі слова:
II. Мотивація навчальної діяльності
Нас чекає велика праця.
Що для роботи візьмемо в помічники?
Уважність, працелюбність, знання.
Знаю, що ви любите працювати.
І по секрету скажи, що коли ви працюєте, то схожі на одну маленьку і
працелюбну комаху, що є навіть символом працелюбності в українців.
Відгадайте хто це:
.
Наша бджілка працьовита і вам принесла багато цікавих завдань
III. Актуалізація опорних учнівських
знань
·
Інтерактивна гра «Мозковий штурм»
1. Результат дії множення.
2. У квадрата вершин
3. В трьох трикутників кутів
4. Лап у 4 котів?
5. Крил у 9 синиць?
6. Ніжок у 8 курчат?
7. Пальців на руках шістьох?
8. Як називається результат дії ділення?
9. Як знайти невідомий множник?
10.
Скільки годин
у добі?
11.
Назви чисел
при діленні.
12.
Скільки прямих
можна провести через одну точку?
13.
Назви
найбільше двоцифрове число.
14.
Найменше
двоцифрове число.
15.
Найбільше
трицифрове.
·
Цікава задача.
Перший подарунок від бджілки.
У бджілки стільки очей, скільки у тебе та ще стільки, та ще півстільки, як
у тебе (5).
Так, у бджілки 2 великі ока по боках голови і 3 маленькі на чолі між ними.
Учені й досі не знають, для чого їй це.
Каліграфічна хвилинка
Зошит свій я відкриваю
і під нахилом кладу.
Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно, не зігнусь,
За роботу враз візьмусь.
і під нахилом кладу.
Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно, не зігнусь,
За роботу враз візьмусь.
Запишемо число, класна робота.
Бджілку шанували у всі часи. Мед вважали їжею Богів. У Київській Русі
відмічали свято бджілки. До речі, це було у квітні.
Фізкультхвилинка
Бджілка весело літає
І до праці закликає.
Каже: - Досить танцювати,
Час задачу розв’язати.
І до праці закликає.
Каже: - Досить танцювати,
Час задачу розв’язати.
Задача.
Перша бджілка пролетіла до квітки 358 м , а друга – на 256 м більше. Скільки метрів
подолали дві бджілки разом?
IV. Розвиток математичних знань.
1.
Робота у парах.
Допомоги бджілки просять:
«Ми голодні, голі, босі!
Вітер ураган промчався,
Наш будинок розламався!»
«Ми голодні, голі, босі!
Вітер ураган промчався,
Наш будинок розламався!»
Коли щось не так у вас,
Викличте негайно нас!
Наш загін «Рятівники»
Всіх треба бджілок рятувати.
Нумо вулик будувати!
Викличте негайно нас!
Наш загін «Рятівники»
Всіх треба бджілок рятувати.
Нумо вулик будувати!
Приклади:
736-529+168= 216+216-332=
Фізкультхвилинка
2. Робота зі підручниками (Усно)
Знайти помилки в обчисленнях: №495 с. 79
Накреслити фігуру за зразком і знайти периметр: с. 80 №502.
V. Підсумок уроку
Наш урок підходить до закінчення.
Згадайте, що було цікавого на цьому уроці?
Оцініть свою роботу на уроці.
Коли ви будете згодні з твердженням, аплодуйте.
Ви працювали недостатньо старанно.
Ви працювали добре.
Ви працювали чудово.
VI.
Домашнє завдання.
Ви працювали дуже старанно, як працьовиті бджілки, тому заслуговуєте
відпочинок без домашнього завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар